среда, 19 августа 2015 г.

The Story of Ovi

http://liris-san.deviantart.com/art/Portrait-of-Ovi-551430599
[ENG] Ovi Kintobor is a very special character of "Child of the Green Hill" comics. I have a deep spiritual connection with this character since my childhood. So I've decided to begin a project to create a graphic novel about him. This will not be just a story about his fate, but I'll tell you about his unusual views on life, about his observations of the world  about his love that guided him to choosing to spend his life creating ROCC project and about his humanism, his belief in people.
I have a lot of work ahead to create the story of Ovi and also next chapters of "Child of the Green Hill", but I'll post progress pictures and notes from time to time.
The Story of Ovi (Sketches and Notes) http://ovi-kintobor.livejournal.com (Russian version only, English version yet to be published).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[RU] Ови Кинтобор - особый персонаж "Child of the Green Hill". Духовная связь с ним была у меня с самого детства, это словно олицетворение моего внутреннего голоса, который всегда помогает мне. Не так давно я, благодаря Данилу, решилась воплотить историю этого персонажа и поделиться ею с вами. Вероятно, она примет вид графической новеллы. Это будет не просто рассказ о судьбе Ови - я расскажу о его необычных взглядах на жизнь и наблюдениях, о любви, которая руководила им на протяжении всего пути создания R.O.C.C., о его гуманизме и вере в людей.
Впереди у меня очень много работы по написанию этой истории а также созданию следующих глав "Child of the Green Hill", но я буду выкладывать рисунки и заметки о ходе работы над ними.
"Sonic the Hedgehog - Child of the Green Hill" (комикс) - sonic-greenhill-child.blogspot… А вот тут я буду публиковать заметки о ходе работы над историей дока - http://ovi-kintobor.livejournal.com


Комментариев нет:

Отправить комментарий